Poradniki i Porady ZGORA

Jak promować własną firmę w internecie

Z roku na rok wzrasta zainteresowanie promocją firm w Internecie, jednak ze względu na ilość dostępnych ofert w sieci, wybór właściwej często stanowi duży problem.

promowanie w sieciW wypadku firm dysponujących własnymi stronami internetowymi działania takie mogą przybierać wiele form, i z reguły prowadzą do promowania i pozycjonowania własnej witryny. Jednak według ostatnich badań ponad 53% firm w kraju nie posiada własnych stron…co wtedy?.

I tu z pomocą przychodzą nam systemy typu ProVesta, czyli nowoczesne platformy handlowe o charakterze informacyjno prezentacyjnym. Ich zadaniem jest promocja i reklama firm, produktów oraz usług. Wysoka efektywność oraz elastyczność jaką gwarantują, umożliwia nawiązywanie kontaktów handlowych oraz wymianę informacji w zakresie dystrybucji towarowej i współpracy gospodarczej. Korzystając z ich usług można w sposób prosty i efektywny oferować swoje wyroby oraz poszukiwać kontaktów handlowych i partnerów do kooperacji i współpracy. Dzięki szerokiemu spektrum korzyści płynących z rejestracji w takich serwisach, użytkownicy otrzymują wygodne i skuteczne narzędzie  do promowania własnej firmy, produktów oraz usług. W zależności od formy rozbudowania takiego serwisu, można również zamieszczać w nich oferty handlowe, aukcje towarowe, oraz ogłoszenia i oferty pracy.

Oprócz tak wielu niewątpliwych korzyści płynących z rejestracji w takich serwisach, mogą one również stać się doskonałym narzędziem wspomagającym promocje własnej strony internetowej w sieci, co w sposób znaczący przełoży się na ilość pozyskanych klientów.

Dodatkowym plusem wyróżniającym tego typu serwis, może być jego absolutna samowystarczalność, użytkownik rejestrujący tam własną firmę zyskuję możliwość wyeksponowania jej w pełnym zakresie prezentacji, bez potrzeby odwoływania się do własnej witryny w sieci.

Komentarze i opinie do poradnika "Jak promować własną firmę w internecie" »»

  1. Darek
    Comment od Darek:

    Teraz faktycznie można się obyć bez strony internetowej … fanpage, darmowe blogi itd. Czasami założenie i zredagowanie solidnej firmowej strony to kwestia jednego dnia. Niestety w katalogach firm za lepszą wizytówkę trzeba zapłacić i to całkiem niezłą kasę. Polecam www.firmas.pl gdzie założenie i prowadzenie strony firmowej nic nie kosztuje.

  2. Czenzo
    Comment od Czenzo:

    Fanpage wydaje się doskonałą metodą promocji, problem w tym, że zanim się za niego zabierzemy, trzeba bardzo dobrze przemyśleć swoją strategię, a jeszcze lepiej zlecić ją jakiejś firmie. I nie zapominać, że Facebook to społeczność, a więc nie tylko twarde narzędzie reklamy, ale przede wszystkim miejsce rozmowy z klientem.


Zostaw komentarz lub opinię »»


Relatywne poradniki:

  1. Jak promować firmę w Internecie?
  2. Umowa franczyzy. Czy warto korzystać z franczyzy?
  3. Jak dobrze wybrać firmę do pozycjonowania strony?
  4. Jak stworzyć i promować swoją stronę www
  5. Czy zakładając własną działalność od początku wiązać się z biurem rachunkowym / księgowym?