Poradniki i Porady ZGORA

Jak rozplanować akcję marketingową szkoły językowej?

W tym poradniku chciałem przedstawić jak powinien wyglądać plan działań marketingowych dla szkoły językowej.

Roczny plan działań marketingowych dla firmy prowadzącej kursy hiszpańskiego,  można podzielić na następujące etapy:

I ETAP 0-3 miesięcy od utworzenia firmy:

–         tworzenie strony www szkoły językowej, wpisanie na stronę interesujących artykułów w języku hiszpańskim dotyczących historii i kultury Hiszpanii,

–         Akcja rozsyłania oferty drogą mailową do szkół językowych, podstawowych, gimnazjalnych, licealnych, uczelni wyższych, przedszkoli oraz domów kultury, innych placówek oświatowych.

–         Akcja roznoszenia ulotek w akademikach, domach kultury. Wykonam kilka rodzajów ulotek, które sama będę drukować w kolorze na urządzeniu wielofunkcyjnym,

–         Akcja zamieszczania ogłoszeń w Internecie na portalach tematycznych i grupach dyskusyjnych

II ETAP 3-6 miesięcy działalności firmy:

–         rozbudowanie strony www, dodanie nowych ćwiczeń, zamieszczenie na stronie programiku do nauki słówek. Zamieszczenie nowych artykułów.

–         Akcja ulotkowa.

–         Akcja przeprowadzania prezentacji zajęć w domach kultury i szkołach.

–         Akcja zamieszczania nowych ogłoszeń w Internecie na portalach tematycznych i grupach dyskusyjnych.

III ETAP 6-9 miesięcy działalności firmy:

–         uaktualnienie działań wcześniejszych.

–         dalsze rozbudowanie strony www, dodawanie nowych treści, nowych ćwiczeń, zamieszczanie filmików stworzonych przez kursantów i nagranych kamerą cyfrową, zakupioną ze środków z dotacji.

–         Wprowadzenie do oferty nowych warsztatów językowych.

IV ETAP 9-12 miesięcy działalności firmy:

–         zwiększenie udziału reklamy z polecenia i rekomendacji,

–         uaktualnienie działań wcześniejszych.

–         Pozycjonowanie strony www,

–         Urządzenie imprezy z hiszpańską muzyką, potrawami regionalnymi, konkursami z okazji 1. urodzin firmy.

Komentarze i opinie do poradnika "Jak rozplanować akcję marketingową szkoły językowej?"

Komentarze zablokowane


Relatywne poradniki: