Poradniki i Porady ZGORA

Jak wybrać firmę pozycjonerską

Pozycjonowanie stron internetowych stało się ostatnimi czasy niezwykle interesującym i pożądanym zajęciem. O pozycję w najpopularniejszej wyszukiwarce, której używają codziennie setki milionów internautów walczą przeróżne firmy i instytucje. Na czym więc polega pozycjonowanie i jak wybrać firmę, która wypromuje naszą stronę internetową?

Po pierwsze zacznijmy od tego, że pozycjonowanie stron internetowych, to temat niezwykle rozległy i opierający się na szeregu przedsięwzięć, które mają doprowadzić daną stronę na jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania dla danej frazy. Dla przykładu firma, która produkuje sita do kombajnów może promować się na przykład na hasło „sita”. Po wpisaniu tejże frazy w internetową wyszukiwarkę powinniśmy znaleźć ją w wysokich wynikach wyszukiwań.

wykres

Na czym polega pozycjonowanie? Przede wszystkim na budowaniu odpowiedniej bazy np. tekstów i optymalizacji stron internetowych pod daną wyszukiwarkę. Dzięki temu fraza powiązana z daną firmą otrzymuje link do jej strony. Po kilku tygodniach pozycjonowania nierzadko zauważyć można jego efekty w postaci umieszczenia danej strony na coraz wyższych wynikach wyszukiwań dla danego słowa kluczowego.

Firma, która świadczyć będzie usługi pozycjonowania naszej strony powinna być przede wszystkim doświadczona, mieć za sobą kilka kampanii reklamowych różnych klientów (zakończonych sukcesami), raportować nam regularnie stan prac nad pozycjonowaniem i jego efekty, proponować słowa kluczowe, zająć się optymalizacją naszej strony internetowej, określić warunki umowy i czas potrzebny do sprawnego przeprowadzenia procesu pozycjonowania oraz systematycznie dbać o pozycję naszej witryny.

Co powinien zrobić klient? Zdać się na profesjonalizm i doświadczenie pozycjonerów, określić jasno czego oczekuje od wykonawcy, jaką pozycję chciałby osiągnąć i w jakim czasie, ponadto współpracować z firmą pozycjonującą i wprowadzać wszystkie wymagane poprawki na stronie.

Tylko wówczas, w ramach owocnej współpracy wszystkich stron umowy możemy spodziewać się satysfakcjonujących wyników, ale także miłej atmosfery i dobrych perspektyw na przyszłość wraz z kontynuowaniem „firmowej” znajomości.

Komentarze i opinie do poradnika "Jak wybrać firmę pozycjonerską" »»

Zostaw komentarz lub opinię »»


Relatywne poradniki:

  1. Jak wybrać firmę zajmującą się tworzeniem stron internetowych?
  2. Jak dobierać słowa kluczowe?
  3. Pozycjonowanie stron – optymalizacja na co zwrócić uwagę?
  4. Jak dobrze wybrać firmę do pozycjonowania strony?
  5. Pozycjonowanie stron – jak wybrać słowa kluczowe?