Jak zaistnieć w sieci ze swoją firmą

Jak zwiększyć obroty danej firmy i jak tak naprawdę skutecznie zaistnieć w sieci? Oto pytanie jakie pojawia się coraz częściej na ustach milionów polskich przedsiębiorców. Dotarcie do klienta jest przecież jedną z podstawowych zasad handlu. Czy istnieją zatem proste sposoby, które umożliwią naszej firmie szybkie i pozytywne zaistnienie nie tylko w sieci, ale także, co za tym idzie, w umysłach konsumentów?

Okazuje się, że tak… i, co najważniejsze, wcale nie trzeba wydawać na nie fortuny ciężko zarobionych pieniędzy. Jak więc to zrobić i z jakiej pomocy skorzystać? Stojąc przed tego rodzaju rozterką mamy do wyboru dwie drogi ściśle związane z działalnością w internecie.

pozycjonowanie Pierwsza droga – skorzystanie z usług firm pozycjonujących i prowadzących kampanie reklamowe w sieci. Zajęcie to powoli staje się coraz popularniejszym sposobem na zdobywanie nowych klientów. Na czym pokrótce polega w takim razie pozycjonowanie i jakim firmom może zapewnić internetową karierę? Pozycjonowanie w gruncie rzeczy koncentruje się na tym, by po wpisaniu danego hasła-słowa kluczowego w popularną internetową wyszukiwarkę strona naszej firmy zajmowała jak najwyższe miejsce w wynikach wyszukiwania. Dzieje się tak poprzez tworzenie odpowiedniej bazy np. artykułów promujących dany produkt. jednakże konkurencja jest bardzo duża i na bardzo ogólne frazy ciężko się przebić, jednak można także próbować na tak zwane frazy regionalne. Tym samym np. hurtownia ozdób z Nowego Sącza może pozycjonować się na hasło „ozdoby Nowy Sącz”, a salon samochodowy z Krakowa – na frazę „samochody Kraków”. Polacy wyszukują codziennie wiele milionów haseł regionalnych. Dlaczego nie mieliby wyszukać w międzyczasie naszej oferty? Warto także dodać swoją wizytówkę do map Google.

Zakupy internetoweDruga droga – związana z prowadzeniem działalności na serwisach aukcyjnych, z których korzystają codziennie również setki tysięcy, jeśli nie miliony, Polaków. Komentarze od zadowolonych użytkowników, którzy zdecydowali się zakupić właśnie w naszej firmie dany towar są rzeczą bezcenną i przekonują nawet osoby sceptycznie podchodzące do kwestii zakupów online. Ponadto zaistnienie w ramach serwisu aukcyjnego jest świetną reklamą i z pewnością zwiększy ilość osób odwiedzających naszą stronę nawet jeśli nie uda nam się nic sprzedać.

Istnieją zatem dwie specyficzne drogi na jakie możemy się zdecydować chcąc wreszcie zaistnieć w sieci i zwiększyć obroty swojej firmy. Warto też pomyśleć o połączeniu wszystkich tych sposobów w całość – bezie to z pewnością najlepsze wyjście z sytuacji.



Komentarze i opinie na forum do poradnika: “Jak zaistnieć w sieci ze swoją firmą”

2 Komentarzy i opinii na forum
  • Piotr

    Ciekawy acz bardzo ogólny poradnik. Można pozycjonować stronę na niszowe frazy ale jak one są naprawdę niszowe to ruch na stronie nie będzie zbyt duży, a płacić za pozycjonowanie trzeba. Z moich doświadczeń wynika, że lepiej te pieniądze przeznaczyć na kampanię AdWords (również na niszowe frazy).

    Można wówczas skupić się na bardzo konkretnej niszy i np. skierować internautę na stronę z potrzebną mu informacją. Tam dać interesujący tytuł, opisać konkretnie propozycję i poprosić o wykonanie pożądanej akcji.

    Ja tak robię w przypadku oferowania darmowego E-booka o sposobie zarządzania pomysłami biznesowymi – temat dla wąskiej grupy odbiorców.

    Piotr
    WiedzawFirmie.pl

  • Barto

    Piotrze nie wiem, czy Adwords wyjdą „niszówki” taniej, raczej nie, ale to pewnie zleży od wielu czynników. W Adwors żeby w dobrych miejscach się pojawiać trzeba dobrze zapłacić, a płacąc grosze raczej nie można liczyć na jakieś spektakularne efekty. Z resztą przy pozycjonowaniu jest tak samo, można wybrać najtańsze oferty, które zwykle cechuje najgorsza jakość usług lub w ogóle ściemniane…

    Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Zobacz też:

Działy

Tagi

Nowe

Serwis używa plików cookie, korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie - Polityka Cookies i Prywatności