Poradniki i Porady ZGORA

Jaką reklamę stosować dla nowej, małej firmy

Każda nowo otwarta firma musi w pierwszej kolejności swojej działalności zaplanować strategię promocji swojego przedsiębiorstwa. Należy zastanowić się w jaki sposób o produkcie usłyszą nasi klienci. Nowe firmy zwykle charakteryzują dwie rzeczy – po pierwsze – najczęściej są to małe firmy, a po drugie – dysponują niewielkim budżetem. Dlatego też reklama dla małej firmy, która to w dodatku jest nową firmą powinna być przede wszystkim tania, a przy tym cechować się w miarę możliwości jak największą skutecznością. Szerokie działania reklamowe i utrwalanie świadomości marki lepiej zostawić sobie na później.

Tak więc, jaka reklama dla nowej, małej firmy będzie odpowiednia?

bilboard

Rozwiązań jest wiele. Można skorzystać z reklamy zewnętrznej czyli słupów ogłoszeniowych oraz plakatów reklamowych i tak zwanych billboardów.

Na zainteresowanie zasługuje też radio i gazeta, które dobrze sprawdzają się przy kampanii regionalnej.

reklama w pracie - gazeta

fot. Antonis Makrigiannis (SXC)

Jednym z najnowocześniejszych sposobów jest Internet. Coraz częściej docenia się jego nieograniczone możliwości. Z każdym dniem powiększa się dostępność do sieci, a ludzie chętniej w niej przesiadują. Można założyć, że działalność bez strony internetowej jest mało konkurencyjna. Bez możliwości przejrzenia oferty w domu klient skorzysta z zakupów u kogoś innego.

adres www

Dla większych przedsiębiorstw interesująca powinna być tzw. identyfikacja wizualna (z ang. corporate identity design) która umożliwia rozpoznawalność danej marki. W jej skład wchodzi m.in. projektowanie 3d oraz prezentacje multimedialne.

Dobra agencja reklamowa  przedstawi najkorzystniejsze rozwiązania. Dobrze przemyślana kampania pozwoli zwielokrotnić zyski i odnieść sukces w biznesie. Warto się nad tym zastanowić.

Ostatnio modą formą reklamy są też ekrany duże ekrany LED. Ze względu na fakt, że są nowością technologiczną na polskim rynku reklamowym, cechują się dość dużą skutecznością przyciągania uwagi przechodnia, czy kierowcy pojazdu. Z czasem gdy staną się powszechne ich skuteczność zapewne zmaleje.

 

Komentarze i opinie do poradnika "Jaką reklamę stosować dla nowej, małej firmy" »»

  1. mikołaj
    Comment od mikołaj:

    Ja myślę, że została pominięta tutaj jeszcze jednak dobra i skuteczna bądź co bądź forma reklamy. A chodzi mi o reklamę na samochodzie. Na pewno sprawdza się jeśli często jeździmy, a reklama rzuca się w oczy mamy szanse na to że trafi ona do odpowiedniej grupy docelowej. A jak wygląda? Tu można miedzy innymi sprawdzić http://www.megaoklejanie.pl/galeria/

  2. krisss
    Comment od krisss:

    Mikołaj, w sumie ma rację. Taka forma reklamy z pewnością pozwoli nam dotrzeć do potencjalnego klienta i z pewnością kiedy będzie ona dobrze wykonana, będzie również rzucała się w oczy na drodze, a to pozwoli tez na znalezienie potencjalnego klienta, który zwróci na nią uwagę.

  3. Emilia89
    Comment od Emilia89:

    To chyba właśnie jest najlepszy sposób na oklejenie auta, tylko kwestia teraz też tego jaką folię użyjemy. W takim przypadku polecam ekonomiczną z laminatem.

  4. Adamsky
    Comment od Adamsky:

    To może być rzeczywiście jak na początek jedna z najlepszych form reklamy dla swojej firmy. Zwłaszcza jeśli dużo jeździmy nasza forma reklamy ma szanse dotrzeć do docelowej grupy klientów.

  5. Kristof
    Comment od Kristof:

    No w sumie ja też się noszę z takim zamiarem i chyba właśnie sam się zgłoszę do takiej firmy skoro tak ją właśnie polecacie.

  6. Pawełczyk8
    Comment od Pawełczyk8:

    Dobre rozwiązanie a tutaj macie znacznie wiecej tego typu propozycji i fotek z oklejonymi autami https://www.facebook.com/Megaoklejanie?fref=ts

  7. Mrozek23
    Comment od Mrozek23:

    Jakbym miał okleić auto to raczej sam bym tego nie zrobił tylko właśnie zwróciłbym się z tym do profesjonalnej firmy, która od początku do końca wiedziałaby jak się za ten temat zabrać.


Zostaw komentarz lub opinię »»


Relatywne poradniki: