Poradniki i Porady ZGORA

Reklamowe ramki cyfrowe – Jak można wykorzystać ramki cyfrowe w marketingu?

Szukasz czegoś, co nadawałoby się na gadżet reklamowy? Czy wiesz, co teraz cieszy się sporą popularnością w marketingu, szczególnie związanym z fotografią i komputerami? Są to ramki cyfrowe.  Dlaczego właśnie one teraz, przecież do niedawna były ekstrawagancją? Powód jest prosty – stały się bardzo popularne i modne dzięki niższym cenom i rozpowszechnieniu fotografii cyfrowej.  Teraz są czymś pożądanym, szczególnie wśród młodzieży, stanowiąc coś, czym można zabłysnąć wśród rówieśników.

ramka cyfrowa

Czy ramki cyfrowe można z sukcesem wykorzystać, jako gadżety reklamowe w Twojej firmie? To zależy. Zaraz dowiesz się od czego i dlaczego.

Od czego zatem to zależy? Od tego, czy ramka jest czymś, co Twoi klienci (obecni lub potencjalni) chcieliby mieć, z czego otrzymania będą się cieszyć. Dlaczego jest to ważne.  Otóż, siła gadżetów, czy też ich zadanie tkwi w tym, że mają budować relację klienta z firmą, mają go do niej przywiązywać,  mają powodować, że zapamięta markę i mają go motywować do regularnych zakupów. Osiągnąć to można tylko wtedy, gdy klient chce coś mieć lub jest to dla niego użyteczne.

Dla przykładu: dziecko nie będzie zainteresowane płatkami, do których dodajemy zapalniczkę, ale już będzie pożądało te płatki (nawet, jeśli ich nie lubi!) wtedy, gdy dodamy do nich zabawkę, która jest obecnie na topie.  Z tego właśnie powodu ramki cyfrowe mogą, ale nie muszą sprawdzić się Twojej firmie.

Podsumowując – zastanów się, jakich masz klientów, co ich interesuje, z czym mają związek. Czy jakkolwiek interesuje ich fotografia, robią zdjęcia, a może mają dzieci, którym ten gadżet sprawi radochę? Jeśli tak, to jest szansa, że ramka sprawi im przyjemność i spełni cele promocyjne i możesz ją wykorzystać, jako prezent dla najlepszych klientów lub jako dodatek dla klientów, którzy dokonali dużego zakupu u Ciebie.

Komentarze i opinie do poradnika "Reklamowe ramki cyfrowe – Jak można wykorzystać ramki cyfrowe w marketingu?" »»

Zostaw komentarz lub opinię »»


Relatywne poradniki: