Nie od dziś wiadomo, że sukces firmy zależy od jej popularności. By jednak zaistnieć w świadomości klientów trzeba wykonać wiele czynności marketingowych. Podstawą dobrego marketingu w dzisiejszych czasach jest posiadanie strony www. Strony internetowe stanowią wizytówkę, pomagają potencjalnemu klientowi zapoznać się z firmą, jej pracownikami oraz ofertą. Dla wielu klientów są podstawowym źródłem wiadomości o danej branży.
Jak dużo tracimy nie posiadając własnej wizytówki w sieci? Otóż dużo. Zastanówmy się – gdy chcemy skorzystać z jakiś usług to zlecamy wykonanie ich pierwszej firmie, którą znajdziemy w gazecie? Czy zanim zainwestujemy swoje pieniądze staramy się zrobić obeznanie na rynku? Co można pomyśleć o firmie, której jedynym źródłem istnienia jest numer telefonu w sieci czy gazecie? Nie wiemy z kim mamy do czynienia, czy firma nas nie oszuka i czy w ogóle takowa istnieje. Mając wybór, ogłoszenia tego typu odrzucamy w pierwszej kolejności. Interesujemy się tymi, które przekazują nam wiele informacji o firmie i usłudze. Strony internetowe dają nam gwarancję autentyczności. W zaciszu własnego domu możemy usiąść wygodnie w fotelu i przeanalizować ofertę, wybrać najlepszą dla siebie.
Wbrew pozorom jest wielu potencjalnych klientów, którzy nie lubią dzwonić. Wolą mieć wszystkie informacje na wyciągnięcie ręki, bez nerwów i stresu. Bo tak na niektórych działają rozmowy telefoniczne z obcymi osobami. I w tak banalny sposób tracimy klienta, ponieważ zanim wykona jakikolwiek telefon, wcześniej znajdzie w sieci informacje, których szukał. To jeden z nielicznych przykładów, dla których warto zainwestować w swoją wizytówkę w sieci.
Strona może być tania, prosta i estetyczna. Możemy również zlecić wykonanie jej firmie, która na co dzień wykonuje projektowanie stron www. Pamiętajmy, że strona www nie jest dla nas, tylko dla naszego klienta. Dlatego właśnie warto w nią zainwestować.