Gdzie organizować konferencje?

Duże firmy co jakiś czas organizują konferencje lub sympozja, na których zapraszają osoby powiązane z ich branżą. Wydarzenie takie może przynieść przedsiębiorcom wiele korzyści, jednak pod warunkiem, ze zostanie ono odpowiednio dobrze przygotowane. Jak tego dokonać, jakie miejsca warto rozważyć?

Hotel czy uczelnia – wybór miejsce

Przede wszystkim należy zadbać o odpowiednią lokalizację. Tu istnieje kilka możliwości. Stosunkowo tanie może się okazać postawienie na wynajem auli na któreś z uczelni. Zazwyczaj uniwersytety i politechniki oferują swoje pomieszczenia względnie tanio. Co więcej, mieszczą one naprawdę duże liczby osób. Są jednak niezbyt prestiżowe – i to też trzeba mieć na względzie.

Zupełnie odwrotną opcją jest na przykład hotel SPA nad morzem, który w swojej ofercie miałby też sale konferencyjne. Co prawda nie będą one tak duże, jak te z uczelni, jednak dużo wygodniejsze i przyjemniejsze dla oka. Wynajem w takim miejscu może pomóc w budowie wizerunku firmy jako poważnego partnera biznesowego.

Trzecią możliwością są centra kongresowe. W tym przypadku atutem będzie najlepsze wyposażenie sal konferencyjnych.

Dlaczego akurat hotel SPA?

Powstaje pytanie dlaczego wspominając wyżej o wynajmie sal w hotelach wspomniano akurat o centrach SPA? Zwykłe hotele przecież by mogły wystarczyć. Jednak te z dodatkową infrastrukturą pełnią tu dodatkowe funkcje. Po pierwsze, w przypadku wydarzenia kilkudniowego, uczestnicy zjazdu będą mogli odpocząć pomiędzy kolejnymi dniami konferencji.

Drugim czynnikiem jest możliwość połączenia w takim przypadku organizacji sympozjów z wyjazdami integracyjnymi dla pracowników. Takie wyjazdy firmowe i służbowe wypady w jednym pozwolą osobom pracującym w firmie z jednej strony zapoznać się z nowościami z branży, a z drugiej zadziałają motywująco.



Komentarze i opinie na forum do poradnika: “Gdzie organizować konferencje?”

2 Komentarzy i opinii na forum
  • admin

    To wszystko zależy od rodzaju i formy organizowanej konferencji, dobrze wyposażona aula na dobrej uczelni moim zdaniem jest jednak prestiżowa, ale jeśli to konferencja dla bogatych biznesmenów to lepiej wybrać hotel z wysokimi standardami lub też jeżeli konferencja trwa dłużej niż jedne dzień.

  • wolf

    W sumie racja z tymi aulami, te z najbardziej prestiżowych wydziałów potrafią zaskoczyć nowoczesnym wyposażeniem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz też:

Działy

Tagi

Nowe

Serwis używa plików cookie, korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie - Polityka Cookies i Prywatności