Jakie stosować narzędzia kampanii marketingowej

Narzędzi do kampanii marketingowych na naszym rynku nie brakuje, ich skuteczność możemy ocenić sami bądź sprawdzić w ogólnodostępnych analizach. W mediach ciężko o dobra kampanię, telewizja kosztuje majątek, a tym których na nią stać nie koniecznie zależy na skuteczności. Zazwyczaj są to kampanie wizerunkowe, bądź innego rodzaju promocje nowych tanich i łatwych w pozycjonowaniu haseł jak np. „bezendu”. Internet ? Owszem, tylko kto nam zagwarantuje właściwy kontekst, dobrze wiemy ile dzisiaj kosztuje jedno kliknięcie, odsłona czy akcja. Co zatem wybrać?

Kontakt bezpośredni zawsze był najlepszą formą marketingu, tak jest do dziś dnia. SMS to jedna z najstarszych form kontaktu poprzez GSM, jej zaletą jest bezsprzecznie skuteczność. Wszyscy czytamy SMS, nie jesteśmy w stanie tego nie robić, nigdy nie wiemy co i od kogo dostaniemy, to tak jak by nie czytać wiadomości z Pagera. Wszyscy także dostajemy dużo wiadomości o konkursach, to zmora powiadomień SMS, nagminnie otrzymujemy SMSy o konkursach w których już wygraliśmy… Ale wystarczy że nasza treść nie zbyt intruzywna i stanowi ciekawą informację, skierowana we właściwy target, a dysponujemy najskuteczniejszą formą kontaktu. Jak to zrobić ? Po pierwsze budujemy własną naturalną bazę kontaktów, sposobów na to jest wiele. Najpierw musimy „kupić” kontakt, zachęcić go do dopisania się do naszej bazy. Najprościej poprzez promocję dla własnych klientów, np – robimy promocję w której każdy kto wyśle SMS na numer dostępowy dostaje rabat 10 % na nasze usługi lub produkty. W ten sposób, tworzymy własną naturalną bazę kontaktów, co więcej zainteresowanych naszymi usługami lub produktami. Czy potrzebujemy coś więcej ? Tak – pomysł na to jak wykorzystać to co mamy. Jeśli będziemy torturować klientów nowymi kolekcjami, uciekną z nudów, ale jeśli dodamy że na nową kolekcję dostaną 5% rabatu, lub jeśli dodamy że przy zakupie powyżej 100 zł kolejny produkt za pół ceny? wszyscy wiemy jak to działa.
Koszt takiej kampanii jest na dzień dzisiejszy jest naprawdę niski, powiadomienie 10 tyś osób może kosztować zaledwie 500 PLN netto, w piątek kontakt, w weekend żniwa.

Powiadomienia SMS stają się standardem w komunikacji z klientem. Masowa wysyłka SMS na wiele sposobów, to główna oferta takich serwisów jak SerwerSMS. Zachęcam zatem do przyjrzenia się bliżej naszym usługą, gdyż powiadomienia SMS to przyszłość.



Komentarze i opinie na forum do poradnika: “Jakie stosować narzędzia kampanii marketingowej”

2 Komentarzy i opinii na forum
  • Milena

    Znam firmę serwersms od strony klienta i jestem zadowolona z tego, że dostaję od firmy informacje o aktualnych promocjach, nie muszę szukać takich informacji na ich stronach, więc jest to wygodne 🙂 Poza tym, mogę nawet w ten sposób zapisać się na wizytę do swojego dentysty albo odwołać wizytę.

  • Dona

    Również zdecydowałam się na współpracę z SerwerSMS, bo są liderem na tym rynku 🙂 Jako przedsiębiorca mogę zaświadczyć, że sms marketing może być świetnym narzędziem promocyjnym, trzeba tylko nim mądrze zarządzać. Ja wysyłam głównie powiadomienia o promocjach i nowościach, ale też np. specjalne rabaty urodzinowe. Klienci bardzo pozytywnie odbierają taką spersonalizowaną wiadomość 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz też:

Działy

Tagi

Nowe

Serwis używa plików cookie, korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie - Polityka Cookies i Prywatności