Jak stworzyć profesjonalną ofertę reklamową na Allegro?

Sprzedaż towarów i usług za pośrednictwem największego polskiego serwisu aukcyjnego Allegro, jest nam znana nie od dziś. I w zasadzie nie ma się czemu dziwić – dostęp do sieci internetowej mamy już praktycznie wszyscy, niezależnie od aktualnego położenia, czy dostępnych środków na koncie bankowym.

Chcemy zarabiać, więc sprzedajemy. A przynajmniej staramy się sprzedawać, bo często po prostu nam to nie wychodzi.

Business Man
fot. SXC

Dlaczego tak jest?
Odpowiedź jest bardzo prosta – nie potrafimy zachęcić potencjalnych klientów do zakupu naszego produktu. Aktualna oferta reklamowa w naszej aukcji odrzuca swoją prostotą i naiwnością, a sami nie mamy pieniędzy na profesjonalnego Copywritera, który stworzyłby za nas perswazyjną treść.

Jak więc stworzyć perswazyjną ofertę, która poruszy tysiące klientów?

  • Kieruj się wzrokiem i potrzebą klienta – nie zachwalaj produktu setkami epitetów, które śmieszą i często odrzucają nieufnego klienta od zakupu. Zamiast tego, wybierz kilka uniwersalnych cech produktu, które mogą zainteresować kupującego.
  • Kreuj się na profesjonalistę i eksperta – osoba, która nie zachowuje się poważnie, nie będzie poważnie traktowana. Ekspertom możemy zaufać, amatorów zazwyczaj spławiamy.
  • Nie nadużywaj łaskawości klienta – szanuj to, że klient poświęca na czytanie Twojej oferty kilka cennych minut swojego czasu. Zachęć go do zakupu swojego produktu, przez wskazywanie jego mocnych atutów. Nie używaj pustych, wzniosłych haseł, które nic nie wnoszą.
  • Uśmiechaj się i zabawiaj – sucha informacja jest zazwyczaj sucho odbierana. Ożyw swoją ofertę reklamową zabawnymi anegdotami, ale pamiętaj, by robić to z umiarem. Równie ważny jest fakt, by użyta anegdota była zabawna dla wszystkich, nie tylko dla Ciebie.

Euro

Mam nadzieję, że te kilka złotych porad pozwoli Ci utworzyć ofertę, która nie tylko trafi do umysłu klienta, ale przede wszystkim zachęci go do zakupu Twojego produktu, bądź skorzystania z oferowanej przez Ciebie usługi.

Źródła i Informacje:

[1] Autorem niniejszego poradnika jest Adrian Fulczyk – perswazyjny copywriter, twórca „słów, które sprzedają”.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz też:

Działy

Tagi

Nowe

Serwis używa plików cookie, korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie - Polityka Cookies i Prywatności