Wielu z nas posiada własne witryny, czy to amatorskie, hobbistyczne, czy też komercyjne. Często nocami, w pocie czoła tworzyliśmy nasze dzieło, jednakże strona jest mało popularna, odwiedziny ograniczają się do kilku dziennie. Jak sprawić by naszą witryną zainteresowani się internauci, by strona znalazła się wysoko z wynikach wyszukiwarek, przy okazji nie ponosząc wielkich kosztów. Najłatwiej będzie wypozycjonować stronę.
Brak środków finansowych na kampanię reklamową to dobry moment na przejęcie spraw we własne ręce. Pozycjonowanie stron polega na dopasowaniu strony do wyszukiwarek, tak by podczas wpisywania konkretnych fraz strona znajdowała się wysoko w pozycjach wyszukiwarek. Dzięki temu nasza strona zyskuje na popularności, jej wartość rośnie, a w przypadku kiedy prowadzimy działalność komercyjną docieramy do większej rzeszy klientów. Zabierając się za pozycjonowanie musimy przygotować grunt pod skuteczne działania. Działania polegające pod optymalizacją witryny pod kątem wyszukiwarek.
Tytuł strony powinien być konkretny, jak najdokładniejszy, tak by wyszukiwarki bez trudu go odnajdowały. Również elementy strony takie jak Meta Description czy Meta Keywords powinny zawierać konkretnie i dokładnie sprecyzowane pojęcia i frazy. Kolejnym etapem, w który warto zainwestować czas to linki związane z naszą stroną. Wartościowe linki znajdujące się na naszej stronie zwiększają szanse skutecznego pozycjonowania. Również katalogowanie strony to dobry pomysł.
Poprzez dodawanie strony do katalogów o wysokim page rank możemy wydatnie wpłynąć na pozycje naszej witryny w wyszukiwarkach. Jednak wszystkie działania należy prowadzić „z głową”, zasadą małych kroczków, tak by nie przedobrzyć.
No i po pół roku bezefektownych działań dojdziemy do wniosku, że jednak trzeba to zlecić firmie 🙂
Początkujący zwykle mają problem z wyceną usług dla swoich pierwszych klientów
—
Pozycjonowanie cennik