Każda nowo otwarta firma musi w pierwszej kolejności swojej działalności zaplanować strategię promocji swojego przedsiębiorstwa. Należy zastanowić się w jaki sposób o produkcie usłyszą nasi klienci. Nowe firmy zwykle charakteryzują dwie rzeczy – po pierwsze – najczęściej są to małe firmy, a po drugie – dysponują niewielkim budżetem. Dlatego też reklama dla małej firmy, która to w dodatku jest nową firmą powinna być przede wszystkim tania, a przy tym cechować się w miarę możliwości jak największą skutecznością. Szerokie działania reklamowe i utrwalanie świadomości marki lepiej zostawić sobie na później.
Tak więc, jaka reklama dla nowej, małej firmy będzie odpowiednia?
Rozwiązań jest wiele. Można skorzystać z reklamy zewnętrznej czyli słupów ogłoszeniowych oraz plakatów reklamowych i tak zwanych billboardów.
Na zainteresowanie zasługuje też radio i gazeta, które dobrze sprawdzają się przy kampanii regionalnej.
fot. Antonis Makrigiannis (SXC)
Jednym z najnowocześniejszych sposobów jest Internet. Coraz częściej docenia się jego nieograniczone możliwości. Z każdym dniem powiększa się dostępność do sieci, a ludzie chętniej w niej przesiadują. Można założyć, że działalność bez strony internetowej jest mało konkurencyjna. Bez możliwości przejrzenia oferty w domu klient skorzysta z zakupów u kogoś innego.
Dla większych przedsiębiorstw interesująca powinna być tzw. identyfikacja wizualna (z ang. corporate identity design) która umożliwia rozpoznawalność danej marki. W jej skład wchodzi m.in. projektowanie 3d oraz prezentacje multimedialne.
Dobra agencja reklamowa przedstawi najkorzystniejsze rozwiązania. Dobrze przemyślana kampania pozwoli zwielokrotnić zyski i odnieść sukces w biznesie. Warto się nad tym zastanowić.
Ostatnio modą formą reklamy są też ekrany duże ekrany LED. Ze względu na fakt, że są nowością technologiczną na polskim rynku reklamowym, cechują się dość dużą skutecznością przyciągania uwagi przechodnia, czy kierowcy pojazdu. Z czasem gdy staną się powszechne ich skuteczność zapewne zmaleje.
Ja myślę, że została pominięta tutaj jeszcze jednak dobra i skuteczna bądź co bądź forma reklamy. A chodzi mi o reklamę na samochodzie. Na pewno sprawdza się jeśli często jeździmy, a reklama rzuca się w oczy mamy szanse na to że trafi ona do odpowiedniej grupy docelowej. A jak wygląda? Tu można miedzy innymi sprawdzić http://www.megaoklejanie.pl/galeria/
Mikołaj, w sumie ma rację. Taka forma reklamy z pewnością pozwoli nam dotrzeć do potencjalnego klienta i z pewnością kiedy będzie ona dobrze wykonana, będzie również rzucała się w oczy na drodze, a to pozwoli tez na znalezienie potencjalnego klienta, który zwróci na nią uwagę.
To chyba właśnie jest najlepszy sposób na oklejenie auta, tylko kwestia teraz też tego jaką folię użyjemy. W takim przypadku polecam ekonomiczną z laminatem.
To może być rzeczywiście jak na początek jedna z najlepszych form reklamy dla swojej firmy. Zwłaszcza jeśli dużo jeździmy nasza forma reklamy ma szanse dotrzeć do docelowej grupy klientów.
No w sumie ja też się noszę z takim zamiarem i chyba właśnie sam się zgłoszę do takiej firmy skoro tak ją właśnie polecacie.
Dobre rozwiązanie a tutaj macie znacznie wiecej tego typu propozycji i fotek z oklejonymi autami https://www.facebook.com/Megaoklejanie?fref=ts
Jakbym miał okleić auto to raczej sam bym tego nie zrobił tylko właśnie zwróciłbym się z tym do profesjonalnej firmy, która od początku do końca wiedziałaby jak się za ten temat zabrać.