Czy warto korzystać z telebimów i bilbordów jako formy reklamy?

Telebimy to przyszłość nowoczesnej reklamy, która zalewa pomału nasze miasta. Nie ma ich tak wiele jak w innych zachodnich miastach, ale jest ich coraz więcej i na pewno ekrany te będą pomału zastępować wysłużone już bilbordy, czy nawet reklamę wielkoformatową. Telebimy mają wiele zalet i trudno doszukać się w nich wady. Jedynym problemem jest przyłącz elektryczna, ale i to można jakoś rozwiązać przy odrobieni wysiłku. Na telebimach bardzo często wyświetlane są reklamy, szczególnie gdy znajdują się one w popularnych miejscach. Na telebimie można wyświetlać filmy, animacje czy reklamy kolorowe. Można wyświetlić ich o wiele więcej niż w jednym momencie, a wszystko to najczęściej obsługiwane jest zdalnie.

telebimy

fot. F. Michel (SXC)

To wszystko sprawia, że ekrany te stały się popularne. Wielką ich zaletą jest modułowość, czyli budowanie wielkich wyświetlaczy z mniejszych ekranów. W ten właśnie sposób, można zbudować bardzo duże wyświetlacze, praktycznie nie ma żadnych ograniczeń. Bardzo ważne jest także to, że telebimy mogą wyświetlać się także w dni słoneczne, co przy zwykłych ekranach nie jest możliwe. Telebim ma o wiele lepszą jasność ekranu i to sprawia, że widać na nim o wiele lepiej. Dlatego też, jest tak często wykorzystywany właśnie na zewnątrz. Przyszłość telebimów widać w barwach różowych i na pewno będą się one rozwijać. Jest ich coraz więcej i wciąż przybywa. Warto jest więc się nimi zainteresować. Agencje reklamowe inwestują pieniądze właśnie w te duże ekrany, które sprawdzają się doskonale.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz też:

Działy

Tagi

Nowe

Serwis używa plików cookie, korzystanie z serwisu oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie - Polityka Cookies i Prywatności