Jak wiadomo, to od reklamy zależy pozycja danej firmy na rynku – skuteczna promocja usług czy produktów może zagwarantować większe zainteresowanie klientów ofertą danego przedsiębiorstwa, a więc przynieść mu wymierne korzyści. Często jednak zdarza się tak, że biznesmeni inwestują ogromne ilości środków finansowych w reklamę, która okazuje się być w ogóle nieskuteczna. Oznacza to stracone pieniądze oraz brak jakiegokolwiek wzrostu dochodów. Dlatego też, zanim zorganizujemy akcję promocyjną, a realizacją naszego projektu zajmie się agencja reklamowa, drukarnia czy też inna firma, która z pewnością słono sobie policzy za swoje usługi, warto zastanowić się, które formy reklamy mogą przynieść nam zyski.
- Reklama bezpośrednia – czyli wszystkie materiały reklamowe, trafiające bezpośrednio do rąk klienta – ulotki, wizytówki, foldery, kalendarze oraz inne gadżety reklamowe. Dzięki zastosowaniu tej formy promocji mamy gwarancję, że reklama na pewno trafi do klienta i tylko od projektu danego gadżetu będzie zależało to, czy ten się nim zainteresuje. Dlatego też powinniśmy wiele czasu poświęcić na zaprojektowanie, ale też na wykonanie naszego gadżetu reklamowego.
- Reklama internetowa – stworzenie własnej strony internetowej daje szansę na to, że o danej firmie dowiedzą się tysiące, a nawet miliony ludzi. Taka reklama może nie zostać przez nich odebrana bezpośrednio, jednak z pewnością ma szansę trafić do większej liczby klientów. To, jak bardzo popularna będzie dana strona oraz ilu odwiedzających naliczy, zależy jedynie od dobrego jej wypromowania. Oprócz stworzenia dobrego projektu strony, powinniśmy też zainwestować w optymalizację i pozycjonowanie stron internetowych.